vrijdag 24 februari 2017

Happy Bird-day

Hallo lieve lezers,

Vandaag mijn beurt om jullie weer iets te laten zien.
ik heb een kaart gemakt met de nieuwe vogeltjes van Elizabeth Craft Designs.
Het setje heet Bird-day Party clear stamps
Deze stempel je en kleur je in en je kunt ze ook nog uit stansen want er zijn ook nog snijmallen bij is dat niet super!


Ik heb mijn achtergrond zelf gemaakt ( dit is momenteel toch erg in weer )
Ik ben begonnen met de "balk"deze heb ik gemaakt met een mask stencil van Craftemotions en versamagic (de kleur Aloe Vera)
Hier heb ik de randen ook mee bewerkt en daarna heb ik in de hoeken en op andere plaasten nog gestempeld met verschillende stempeltjes van Crealies en de kleur Spanish Olive van Versamagic.
Het middelste vogeltje heb ik uitgestanst en verhoogd opgeplakt.



Ik heb de vogeltjes ingekleurd met de FaberCastel Polychromos.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje geinsprireerd heb.
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer





3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie