vrijdag 1 september 2017

Just for you!

Goede morgen allemaal!

Gezellig dat jullie een bezoekje brengen aan ons blog.
Vandaag mag ik jullie weer een kaart voorschotelen.
Deze keer een kaart met één van die schattige berenstempels van ScrapBerry's.


De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden. Helaas ben ik vergeten de kleurnummers op te schrijven.
Het designpapier komt uit een paperpad van My Favorite Things en Carta Bella.
  De stansen die ik gebruikt heb zijn van My Favorite Things - Blueprints 18.

Denken jullie nog aan onze lopende challenge?
Je kunt een waardebon winnen van maar liefst $15,00 te besteden bij The Paper Shelter.
Jullie kunnen nog tot en met 7 september jullie kaarten inzenden.

Dat was het voorlopig.
Graag wens ik jullie alvast een heel fijn weekeinde en graag tot een volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Angela, wat een lieve beer en zo mooi ingekleurd. Je hebt je kaart heel gaaf opgebouwd vind ik. Leuk met al die laagjes en mooie warme kleuren dessin-papier. Die leuke sterren maken het helemaal af. Een kaart om blij van te worden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Heel leuk vind ik het stempeltje.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit beertje blijft leuk Angela, prachtige kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie